Gratis verzending vanaf €30,-
Vakkundig advies
Gecertificeerde producten
100% Natuurlijk
Duurzaam geproduceerd

Alle informatie over Levertijd & Verzending, Bestellen & Betalen en Meest Gestelde Vragen op een rij. Op onze blog pagina vind je artikelen met informatie en uitleg over producten. Krijg je geen antwoord op je vraag? Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Neem contact op met de klantenservice door middel van het onderstaande contactformulier of deze media:

Whatsapp: + 31 (0)6 24 579 753
Telegram: + 31 (0)6 24 579 753
Telefoon: +31 (0)251 20 62 68
Facebook
E-mail: info@medihemp.nl

Medihemp (géén winkelbezoek mogelijk)
De Trompet 1715
1967 DB Heemskerk
Nederland

Bankgegevens
IBAN: NL55INGB0008485075
Bank BIC: INGBNL2A

Jouw Bestelling en het Coronavirus

Natuurlijk loopt het allemaal even anders tijdens de crisis rondom het nieuwe coronavirus CoVid-19. Maar dat neemt niet weg dat wij voor je klaar staan. Hier volgt in het kort de maatregelen die wij treffen en wat dit voor jouw bestellingen betekent:

  • We blijven de gebruikelijke Medihemp service zo goed mogelijk verlenen.
  • De bezorging kan er iets langer over doen, in verband met de extra drukte bij de postbezorgers. Iedereen werkt zo hygiënisch mogelijk om verdere verspreiding te voorkomen.
  • Wij werken zoveel mogelijk vanuit huis.
  • Er is voldoende voorraad en de distributie blijft door lopen – hamsteren is dus niet nodig.

Dat wij zoveel mogelijk vanuit huis werken heeft helaas gevolgen voor onze telefonische bereikbaarheid. Zou je ons een handje willen helpen en daarom je vragen zo veel mogelijk via het contactformulier of Whatsapp willen stellen?

Dank je wel en veel gezondheid toegewenst!

Openingstijden en Contactmogelijkheden

Onze klantenservice heeft ruime openingstijden en meerdere contactmogelijkheden. We zijn op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar via Telefoon, E-mail, Facebook en WhatsApp.

De Taal van de Klantenservice

Je kunt met al je vragen terecht bij onze klantenservice. Telefonisch kunnen we je vraag beantwoorden in het Nederlands en Engels. Als je de vragen op Whatsapp, Chat, Facebook, via de E-mail of het contactformulier stelt, kunnen we antwoorden in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. Stel daarom gerust je vraag in één van deze vier talen.

Verbeteren van onze service

We zijn continu bezig om onze service te verbeteren. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom. Je kunt ze sturen naar de eerder genoemde kanalen. Ook als je ontevreden bent over één van onze producten kun je altijd even contact opnemen. Onze klantenservice staat voor je klaar en jouw reactie is voor ons een kans de service te verbeteren!

We zijn net mensen en maken soms een ook een foutje. Heb je een foutje gezien? Stuur ons een berichtje via het contactformulier. We zijn je dankbaar.